Lukt het niet om je kind toegang te geven tot Mobiel Bankieren via de ABN AMRO app? Volg dan de onderstaande stappen om het op een andere manier te regelen. Zo kan je kind oefenen met Mobiel Bankieren.
Lukt het niet om je kind toegang te geven tot Mobiel Bankieren via de ABN AMRO app? Volg dan de onderstaande stappen om het op een andere manier te regelen. Zo kan je kind oefenen met Mobiel Bankieren.
Dit heb je nodig:
✔ Een apparaat om mee in te loggen in Internet Bankieren
✔ Je eigen pas
Open Internet Bankieren op de ABN AMRO website.
Tik op 'Zelf regelen' boven in het scherm.
Scroll naar beneden en tik op 'Mijn overige producten beheren'.
Je ziet nu een andere Internet Bankieren omgeving. Scroll naar beneden en druk op 'HIER' in het blokje 'Een product opzeggen of aanpassen'.
Controleer rechtsboven de taalinstellingen. Zie je de pagina in het Engels? Tik dan op 'NL' en ga terug naar de laatste pagina uit stap 5. Is de pagina daarna nog steeds in het Engels? Bekijk de FAQ onderaan deze pagina voor een oplossing.
Zie je de pagina in het Nederlands? Doe dan niks en ga door met stap 7.
Scroll naar beneden en tik op 'Gebruik identificatiecode beheren' onder het kopje 'Bevoegdheden'.
Tik op het pijltje van het dropdown-menu achter de rekening van je kind. Kies 'Ja, toestaan' in de kolom 'gebruik van identificatiecode'. Tik daarna op 'OK & Naar verzenden'.
Zet aan de linkerkant van het scherm een vinkje bij ‘Wijzigen bevoegdheden identificatiecode’ voor de rekening die aangepast moet worden. Tik daarna op ‘Bovenstaande opdrachten verzenden’.
Onderteken de opdracht door de stappen te volgen in het scherm. Gebruik hiervoor je eigen pas en e.dentifier. Tik daarna op 'OK & Verzenden'.
Het is gelukt! Je kind heeft toegang tot Mobiel Bankieren en kan de ABN AMRO app gebruiken.