Wat is een identificatiecode precies? Hoe zit het als je je telefoon kwijtraakt? En wat als je geen toestel hebt voor de app? We leggen het je graag uit. Wil je meer hulp? In onze hulpvideo's krijg je stap voor stap uitleg. Of volg thuis een gratis cursus over de app. Kies welke hulp bij je past.
Als je de app voor het eerst instelt, kies je een code van 5 cijfers. Hiermee beveilig je je app. We vragen om de code tijdens het bankieren. Bijvoorbeeld wanneer je inlogt, en als je geld overboekt.
Open de app. Tik op de scanner linksbovenin. Ga naar het inlogscherm van Internet Bankieren en scan de QR-code die je ziet. Toets je identificatiecode in, en je bent ingelogd.
Je app is beveiligd met je identificatiecode, vingerafdruk of gezichtsherkenning. Daar kan niet zo snel iemand in. Kom toch snel in actie. Verwijder de toegang van je oude telefoon via Internet Bankieren.
Bankieren met je telefoon hoeft zeker niet. Er zijn genoeg klanten die de ABN AMRO app alleen gebruiken voor inloggen in Internet Bankieren. Je kunt de app dus zien als vervanger voor de e.dentifier.
De meeste bankzaken kun je zelf online regelen. In onze hulpvideo’s helpen we je stap voor stap op weg. Bij het blokkeren van je betaalpas, inloggen met de ABN AMRO app en meer. Handig, je kunt de uitleg op elk moment pauzeren of opnieuw bekijken.
Ja, dat kan iedere maand. Op een moment dat het jou uitkomt. In 45 minuten maak je kennis met de app. Wat je dan leert? Denk aan geld overboeken, bellen vanuit de app en je pas blokkeren.
Ben je slechtziend of slechthorend? Heb je moeite met lezen en schrijven? Of heb je iemand in je omgeving met een beperking? We bieden extra uitleg en hulpmiddelen aan, zodat iedereen online kan bankieren.